Tänka sig

Sammanträffande:

Jag förstod under helgen att en av de hetaste referenserna hemmavid just nu är Jag får liksom ingen ordning av och med Lars Winnerbäck.

Och idag, två dagar senare blir helt plötsligt bestämt att jag och en vän ska gå och se Lasse W till hösten.

Jaha, där ser man. Kanske får lov återknyta kontakten med gamle Lasse då. Vart ska man börja? Kanske med en av mina senare favoriter? Eller en av de allra första favoriterna? En något nyare låt måhända? Den något nyare är från 2004 och man skulle nog så här retrospektivt kunna säga att därefter gick jag och Lasse Winnerbäcks produktion skilda vägar. Jag har en del låtar att ta igen. Återstår att se om jag missat något väsentligt eller om skälet till att jag tappade intresset fortfarande är giltigt.

Det här inlägget postades i Apropå ingenting, Behagliga ljud. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar